Interview met Anouk Calkhoven: Content & Creatie in Hellendoorn-Nijverdal

26 feb , 10:58 Nieuws
image 14 66c475c3d4232

Interview met Anouk Calkhoven: Content & Creatie in Hellendoorn-Nijverdal

In de gemeente Hellendoorn-Nijverdal is er een opkomst van communicatieadviesbureaus, vooral geleid door millennials en Gen-Z'ers. Een van hen is Anouk Calkhoven, eigenaresse van Waanzinnig Content en Creatie.

Ondernemerschap

Anouk, afkomstig uit een arbeidersgezin, begon haar carrière met een passie voor lezen en schrijven. Na diverse ervaringen in de zakelijke wereld, startte ze haar eigen bedrijf in marketing en communicatie.

Strategie en Uitvoering

Met een team van creatieve professionals en partners werkt Anouk aan diverse projecten voor zowel MKB-bedrijven als overheidsinstanties. Haar bedrijf richt zich op het vertellen van verhalen en visuele content voor klanten.

Impact van Online en Offline Communicatie

Anouk benadrukt het belang van een sterke online aanwezigheid, met een focus op employer branding. Ze gelooft ook dat offlinecommunicatie nog steeds impact kan hebben in een digitale wereld.

Toekomstgericht

Anouk deelt inzichten over de nieuwe generatie werknemers, waar flexibiliteit en bedrijfscultuur een essentiële rol spelen. Ze ziet technologie, zoals Chat GTP, als een waardevol hulpmiddel in het creatieve proces.

Vrouwen in de Zakenwereld

Anouk benadrukt de noodzaak om serieus genomen te worden als vrouwelijke ondernemer in een overwegend zakelijke mannenwereld. Haar bedrijf heeft bewezen een serieuze partner te zijn in marketing en communicatie.