In de gemeente Hellendoorn-Nijverdal is er een opkomst van communicatieadviesbureaus, vooral geleid door millennials en Gen-Z'ers. Een van hen is Anouk Calkhoven, eigenaresse van Waanzinnig Content en Creatie.
Anouk, afkomstig uit een arbeidersgezin, begon haar carrière met een passie voor lezen en schrijven. Na diverse ervaringen in de zakelijke wereld, startte ze haar eigen bedrijf in marketing en communicatie.
Met een team van creatieve professionals en partners werkt Anouk aan diverse projecten voor zowel MKB-bedrijven als overheidsinstanties. Haar bedrijf richt zich op het vertellen van verhalen en visuele content voor klanten.
Anouk benadrukt het belang van een sterke online aanwezigheid, met een focus op employer branding. Ze gelooft ook dat offlinecommunicatie nog steeds impact kan hebben in een digitale wereld.
Anouk deelt inzichten over de nieuwe generatie werknemers, waar flexibiliteit en bedrijfscultuur een essentiële rol spelen. Ze ziet technologie, zoals Chat GTP, als een waardevol hulpmiddel in het creatieve proces.
Anouk benadrukt de noodzaak om serieus genomen te worden als vrouwelijke ondernemer in een overwegend zakelijke mannenwereld. Haar bedrijf heeft bewezen een serieuze partner te zijn in marketing en communicatie.